دیدار صمیمانه فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهید مدنی فرد و عبدالرحمان خالدی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با خانواده شهیدان مدنی فرد و خالدی در مریوان دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز یک شنبه دوم مهر ماه ۱۴۰۲ با […]

دیدار صمیمانه فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهید مدنی فرد و عبدالرحمان خالدی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با خانواده شهیدان مدنی فرد و خالدی در مریوان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز یک شنبه دوم مهر ماه ۱۴۰۲ با خانواده شهیدان مدنی فرد و خالدی دیدار کرد.

در این دیدار سردار گشتاسبی در تکریم خانواده معظم شهدا اظهار کرد: انقلاب و نظام ما مدیون خون‌های پاک هزاران شهید گلگون کفن می‌باشد که با اهدای جان و خون خود امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و ترسیم مسیر حرکت نسل‌ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده‌ی شهدا، با تأسی از سیره‌ی فاطمی، با درایت و استقامت، میدان‌دار آن هستند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام، انقلاب و مردم گذشتند؛ بر ضرورت یادآوری این رشادت و از خود گذشتگی‌ها به نسل جوان تاکید و اضافه کرد: آرامش و امنیت امروز کشورمان مرهون آن رشادت هاست.

کویستان عبدالحکیمی