مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در پیامی از «یعقوب گویلیان»مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کردستان،مجموعه کارکنان و روابط عمومی این سازمان، به پاس اهدای لوح تقدیر به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران خانم کویستان عبدالحکیمی در استان کردستان تشکر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری گفت: خدای منان […]

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در پیامی از «یعقوب گویلیان»مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کردستان،مجموعه کارکنان و روابط عمومی این سازمان، به پاس اهدای لوح تقدیر به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران خانم کویستان عبدالحکیمی در استان کردستان تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری گفت: خدای منان را شاکریم از اینکه توانسته ایم در حوزه رسانه که مزین به نام شهدای عزیزمان است، اخبار و وقایع روز را در اولین فرصت منتشر کنیم و فعالیت این رسانه و خبرنگار ما در استان فرهنگی کردستان موجب رضایتمندی جنابعالی و مجموعه همکاران پرتلاشتان را فراهم کرده است.

امید است با اتکا به ایزد منان، بتوانیم در راستای اخبار و اطلاعات وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و گامی کوچک در عرصه خدمت رسانی در حوزه «رسانه» را با بیان واقعیت انتشار دهیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران، همچنین از خانم کویستان عبدالحکیمی خبرنگار این رسانه در استان کردستان، به پاس زحمات و تلاشهای شبانه روزی در راستای تهیه و ارسال اخبار و گزارشات این استان تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیم باصری: مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران