نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای نظام به مردم در طول ۴۳سال اخیر پرداخت و گفت: در کنار مشکلات به پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور توجه شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_بیجار؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جشن بزرگ انقلاب که […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای نظام به مردم در طول ۴۳سال اخیر پرداخت و گفت: در کنار مشکلات به پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور توجه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_بیجار؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جشن بزرگ انقلاب که با حضور مسئولان و روحانیون شیعه و سنی در بیجار برگزار شد، با تبریک این ایام به همه ملت ایران و مردم استان کردستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی حکومت مستضعفان است همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند تنها کسانی که طعم فقر را چشیده باشند با ما می‌مانند.
وی گفت: گر چه افراد فرصت‌طلب در برهه‌های مختلف آمده، رفته و در کمین نشسته‌اند اما این انقلاب، انقلاب و حامی مستضعفان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در واکنش به وارونه منعکس کردن اخبار مراسمات و اظهارات خود توسط رسانه‌های ضدانقلاب تصریح کرد: رسانه‌ها در کنار انتقادات و طرح مشکلات، اقدامات و خدمات انجام شده نظام را هم بیان و منعکس کنند.
وی به مقایسه کشور در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: انتخابات نعمتی است که بعد از انقلاب سالانه در کشور انجام اما قبل از انقلاب خبری از انتخابات نبود؛ در گذشته شاه خودش نخست وزیر را انتخاب می‌کرد در حالی که در کشور ایران مسئولان با رای مردم منتخب می‌شوند.
پورذهبی خاطرنشان کرد: در قبل از انقلاب، ۵۴سال پادشاهان رژیم پهلوی بر کشور حکومت راندند و در سایه بی‌ثباتی ده‌ها نفر نخست وزیر را منتسب کردند، در قبل از انقلاب کمبودها، مشکلات و گرانی‌ وجود داشت و مردم به‌خاطر آن انقلاب کردند.
وی عنوان کرد: گرچه هم‌اکنون منکر مشکلات کنونی اقتصادی و بیکاری در کشور نیستیم اما باید در کنار نقاط ضعف، به داشته‌ها و این همه پیشرفت‌ها و توانمندی‌ها نیز توجه شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب کشور برای مردم بازگو شود، عنوان کرد: پیشرفت‌های متعدد در حوزه نظامی، دفاعی، علمی، نانو، فناوری، رویش جوانان، عبادت ده‌ها هزار نفر معتکف، توجه به معنویت، حمایت از چاپ کتاب، افزایش تعداد دانشجویان، فعالیت ده‌ها هزار هیئت علمی و تقویت زیرساخت‌ها جزو اتفاقات خوب بعد از انقلاب بوده است.
وی بیان کرد: همه این پیشرفت‌ها در طول ۴۳سال گذشته در تحریم، فشار و مشکلات دیپلماتیک در سالیان اخیر حاصل شده که باید قدردان و حافظ آنها باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان منتقدان را دعوت به انصاف کرد و گفت: باید مسئولان نیز به‌صورت شبانه‌روز در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند تا فشارها و کمبودها جبران شود.
وی نگاه به جوانان، برنامه‌های فرهنگی و حرکت‌های مذهبی و علمی را از دیگر دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: امیدواریم با تلاش‌های دولت جدید اتفاقات خوبی در کشور انجام و این دغدغه‌ها رفع شود.
پورذهبی یادآور شد: امیدواریم با امید، نشاط و آرامش کارها پیش برود و برادران و خواهران شیعه و سنی روز به روز در کنار هم زندگی کنند چراکه مملکت متعلق به همه اقوام و مذاهب است.

حجت‌الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلب اسلامی و تبریکدهه مبارک فجر اظهار داشت: خباثت،جنایت،تهدید و تحریم از جمله اهداف و توطئه‌های دشمنان نظام بوده و تنها راه مقابله با آنان، ادامه مسیر انقلاب است.
وی تقویت کشور در حوزه‌های مختلف وارتباط مردم با دولت انقلابی و اخوت و وحدت در جامعه را از راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان خواند و گفت: با این رویکرد می‌توانهر روز دشمنان را در ناامیدی و با شکست مواجه کرد.
امام جمعه بیجارتصریح کرد:باید مسیر انقلاب را با اجرای فرامین رهبری و سیاست‌های افتصاد مقاومتی و تقویت توان بازدارندگی نیروهای مسلح ادامه دادتا دشمنان روز به روز ناامیدتر شوند.
مرادی جنایت به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی استان فارس را محکوم کرد و بیان داشت: شهید رنجبرباشرارت یک شرور جانش را از دست داد،امیدواریم دیگر شاهد چنین زشتی‌ها و پلیدی‌ها نباشیم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان