مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان،میزبان اولین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های تخصصی آثاراستادان و پیشکسوتان رسانه اصفهان با نمایش بیش از سه دهه فعالیت‌های رسانه‌ای احمدرضا دهانی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام میثم ریاحی،مدیر مجتمع مطبوعاتی در نخستین نمایشگاهاز سلسله نمایشگاه‌های تخصصی پیشکسوتان رسانه با اشاره به اینکه مردم و حتی خود اهالی […]

مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان،میزبان اولین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های تخصصی آثاراستادان و پیشکسوتان رسانه اصفهان با نمایش بیش از سه دهه فعالیت‌های رسانه‌ای احمدرضا دهانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام میثم ریاحی،مدیر مجتمع مطبوعاتی در نخستین نمایشگاه
از سلسله نمایشگاه‌های تخصصی پیشکسوتان رسانه با اشاره به اینکه مردم و حتی خود اهالی رسانه و مطبوعات با آثار اساتید و پیشکسوتان مطبوعات آشنایی ندارند،اظهارداشت: تا کنون آثار اساتید رسانه به نمایش گذاشته نشده و به همین جهت تصمیم گرفتیم سلسله نمایشگاه‌های تخصصی پیشکسوتان رسانه را برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام ریاحی افزود: با این کار خبرنگاران جوان و رسانه های نوظهور می دانند که پیشکسوتان و بزرگان عرصه رسانه سال ها فعالیت کردند و استخوان در این کار خورد کردند تا امروز به عنوان استاد و پیشکسوت شناخته می شوند.
نمایشگاه آثار احمد رضا دهانی اولین نمایشگاه است و به تدریج سلسله آثار دیگر پیشکسوتان نیز هریک به مدت هفت روز به نمایش گذاشته خواهد شد.
احمد رضا دهانی نیز با بیان اینکه جوانی من در این آثار و لوح‌ها است، اظهار داشت: احساس خوبی دارم که مجدد این آثار به همت مدیر مجتمع مطبوعاتی استخراج و تجدید خاطره شد، امیدوارم این حرکت در مجتمع مطبوعاتی به خصوص توسط پیشکسوتان تکرار شود، اقدام بسیار خوبی است.
وی افزود: این مجموعه تمام آثار بنده نیست اما فقط مجموعه‌ای از آن‌ها یک هزار و ۸۰۰ خبر است، آثار مربوط به سه دهه گذشته، از سال ۱۳۶۳ تا کنون است.

دهانی عشق و علاقه در این حیطه را مهم‌ترین فاکتور بیان کرد و گفت: من زمانی که خبرنگار بودم، به غیر از تولید محتوا، سرپرستی یک روزنامه را به عهده داشتم و مدیر دفتر یکی از مسئولین استان هم بودم علاوه بر این موارد در فیلم و سریال نیز سررشته داشتم و در کنار آن کار نویسندگی و داستان‌نویسی و شعر و ورزش رزمی هم انجام می‌دادم در واقع اکثر اوقات شب تا صبح کارها را انجام می‌دادم.
این خبرنگار پیشکسوت با اشاره به سختی های کار خبرنگاری گفت:آن زمان عکاس نبود وعکس‌ها را به سختی تهیه می‌کردیم، روزگار خیلی سختی بود، جوانان باید از تجارب آن زمان استفاده کنند، عکس‌ها را به سختی با اتوبوس به تهران می‌رساندیم تا برای خبر فردا چاپ شود، سختی‌های زیادی تحمل کردیم اما کارمان را انجام می‌دادیم، برای تولید محتوا شب تا صبح چندین بار می‌نوشتم تا مطلب خوبی برای چاپ آماده شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه از شانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۴ در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برپاست.
خبرنگار: الهام خانی