رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر معرفی راه امام (ره) به نسل جدید عنوان کرد: در دانشگاه‌ها هم باید کلاس امام شناسی برای شناخت و راه امام بزرگوار تشکیل شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعضای مجلس خبرگان رهبری در دومین روز از دهمین اجلاس رسمی […]

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر معرفی راه امام (ره) به نسل جدید عنوان کرد: در دانشگاه‌ها هم باید کلاس امام شناسی برای شناخت و راه امام بزرگوار تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعضای مجلس خبرگان رهبری در دومین روز از دهمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) نعمتی بود که خداوند به این امت داد و توانستیم از برکات ایشان در زمان حیات شان استفاده کنیم. اسلام را ایشان زنده کردند. در زمانیکه برخی‌ها بر این باور بودند که دوره عقل و علم است و دیگر دوره وحی و دین نیست و حرف‌ها به سمت و سوی کفر پیش می‌رفت، امام خمینی (ره) اسلام را زنده کرد.

وی افزود: اسلام با وجود امام خمینی (ره) حیات پیدا کرد. اگر امام نبود مشخص نبود وضع اسلام و مسلمین در چه مسیری قرا می‌گرفت. خداوند این عزت را به امت ما داد که امام بزرگوار در راس هدایت مان قرار گیرد و مردم توانستند از برکات امام خمینی (ره) استفاده کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه عنوان کرد: باید از آثار مکتوب و یادگاری‌های امام بزرگوار استفاده و بهره گیریم تا بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم و در این مسیر همچون امام، اخلاص را پیش بگیریم.
آیت الله جنتی اظهار داشت: راه امام باید به نسل جدید معرفی شود و باید در دانشگاه‌ها کلاس امام شناسی تشکیل شود. امام را بشناسند همانطور که نسل اول انقلاب امام را شناخت و امیدواریم نه تنها در کلام بلکه در عمل به آموزه‌های امام عمل کنیم.