مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه «راران» یکی از محله‌های منتخب این منطقه در طرح محله‌محوری است، گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون برای ساماندهی این محله اختصاص یافته است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هوشنگ نظری پور با اعلام این خبر […]

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه «راران» یکی از محله‌های منتخب این منطقه در طرح محله‌محوری است، گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون برای ساماندهی این محله اختصاص یافته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هوشنگ نظری پور با اعلام این خبر گفت: به دنبال اجرای سیاست مدیریت شهری مبنی بر محله محوری، محله «راران» جهت اجرای این طرح انتخاب و با اهالی و معتمدان آن جلساتی برگزار شد.
او کیفیت نامطلوب آسفالت معابر و کمبود پیاده‌رو را از مهمترین مسائل شهروندان این محله دانست و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار مترمربع از معابر راران آسفالت و حدود ۳۳۰۰ متر نیز جدول گذاری معابر انجام شده است.
او در خصوص پیاده‌روسازی محله راران خاطرنشان کرد: این عملیات به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در دست اقدام است و تا پایان بهمن ماه سال جاری در اختیار اهالی این محله قرار خواهد گرفت.
به گفته نظری‌پور، تا کنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات عمرانی از جمله زیرسازی و روکش آسفالت محله راران اختصاص یافته است.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به باززنده سازی مادی راران اظهار کرد: در مرحله نخست، عملیات ساماندهی و لایروبی این مادی انجام و نسبت به کاشت ۱۵۰ اصله درخت، هرس و تیمار درختان درگیر با آفات چوب‌خوار اقدام شد و در مرحله بعدی نیز بدنه سازی مادی به طول ۴۰۰ متر صورت گرفت.
او تکمیل پروژه‌های محله راران و گورت، محله‌های قلعه برتیانچی و سفلی را از دیگر طرح‌های محله محور در منطقه ۱۵ دانست و تأکید کرد: اجرای این طرح‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.