ثبت‌ نام مرحله انتخاب برترین مرتلان جشنواره «تلاوت‌ های مجلسی» در سال ۱۴۰۱ در هفدهمین دوره این جشنواره آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌ های مجلسی و دومین دوره بخش بین‌ الملل جشنواره (قاری الجمهور) از دهم شهریور تا پایان بهمن‌ ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران (تقاطع […]

ثبت‌ نام مرحله انتخاب برترین مرتلان جشنواره «تلاوت‌ های مجلسی» در سال ۱۴۰۱ در هفدهمین دوره این جشنواره آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌ های مجلسی و دومین دوره بخش بین‌ الملل جشنواره (قاری الجمهور) از دهم شهریور تا پایان بهمن‌ ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران (تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مولوی تهران) در حال برگزاری است.

بر همین اساس مرحله ثبت‌ نام و انتخاب برترین مرتلان قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ در هفدهمین جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌ های مجلسی آغاز شد.

علاقه‌ مندان برای حضور در این مرحله باید فایل تلاوت خود را تا تاریخ ۲۰ آذر به شماره همراه ۰۹۱۸۹۵۴۶۴۱۷ در پیام رسان ایتا ارسال کنند..مرتلان بایستی صفحه ۳۵۷ سوره مبارکه نور به رسم الخط عثمان طه را به صورت کامل تلاوت کنند. فایل ارسالی نیز باید با فرمت mp ۳ (صوتی) و بدون هرگونه افکت صوتی باشد و کاملا واضح و به شکل خام ارسال شود.

در این مرحله محدودیت سنی برای ارسال اثر وجود ندارد و مختص آقایان خواهد بود. بعد از ارسال آثار و انتخاب برترین‌ ها ۱۵ نفر برگزیده مرحله اول به بخش نهایی جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

داوری آثار نهایی تا ۱۵ دی‌ انجام خواهد شد. دبیر این بخش از جشنواره تلاوت‌ های مجلسی سیدمحمد کرمانی و مدیریت اجرایی آن را پیام بحیرایی برعهده دارند.