مجتبی دهقانی دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان شد مجتبی دهقانی در آیینی با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور، بعنوان دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان معرفی شد. به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛  محمدرضا جان‌نثاری در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اظهار کرد: […]

مجتبی دهقانی دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان شد

مجتبی دهقانی در آیینی با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور، بعنوان دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛  محمدرضا جان‌نثاری در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اظهار کرد: مردم کشور ما نیز ۱۳ آبان‌ماه به جهانیان نشان خواهند داد که در کدام جبهه ایستاده‌اند و بار دیگر آزادی فلسطین از زیر بار استکبار را فریاد خواهند زد.

جان‌نثاری در بخش دیگر سخنان خود، بیان کرد: باتوجه به استعدادهای استان، ظرفیت اقدام در این استان بسیار بالاست.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه انتظامی استان اصفهان، یکی از بی‌نظیرترین دستگاه‌های انتظامی در استان‌های کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز یکی از استان‌هایی هستیم که توریست سلامت داریم و در این حوزه کادر درمان بسیار قوی عمل می‌کنند و با انگیزه و انقلابی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: با این حال اگر پشتیبانی لازم از سطح ملی به استان معطوف شود بیش از پیش نتیجه خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: بسیاری از امور استان با پشتیبانی‌ها و همکاری درون استان انجام می‌شود اما در برخی امور به حمایت و پشتیبانی سطح ملی امید بیشتری داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: انتظار می‌رود در سطح ملی به امور مختلف و به طور مثال در بحث سرانه ماده ۱۶ نگاه واقعی شود.

جان‌نثاری افزود: برای افزایش ظرفیت سهمیه ماده ۱۶ نیازمند مساعدت‌های سطح ملی به استان هستیم تا امور به بهترین نحو پیش برود.

وی متذکر شد: به دنبال این هستیم که معتاد متجاهر در خیابان‌های استان نداشته باشیم و این افراد جمع آوری و به زندگی بازگردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، عنوان کرد: دستگاه‌ قضایی استان یکی از بهترین یاوران ما هستند و جایی نیست که به کمک و ارشادشان نیاز داشته باشیم و تسهیل گری نکنند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

گفتنی است: آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان  با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست از تلاش‌های سیدمجتبی ایزدی دبیر سابق ستاد مبارزه با موادمخدر استان تقدیر و مجتبی دهقانی به عنوان دبیر این ستاد در استان اصفهان معرفی شد.