ناکامی سوداگر مرگ در انتقال ۴۰ کیلو محموله تریاک رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سوادگر مرگ و کشف بیش از ۴۰ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات ماموران پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سوادگر مرگ و کشف بیش از ۴۰ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی خوب خود از حمل و جابه جایی محموله ای مواد افیونی دریکی از محور های مواصلاتی استان با یک دستگاه خودرو سواری مطلع شده و بررسی موضوع برای دستگیری متهم و کشف مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: تیم های عملیاتی این پلیس با حضور در محل مورد نظر و کنترل تردد خودرو ها در این محور مواصلاتی سرانجام خودرو وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در یک اقدام هماهنگ خودرو را متوقف می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به کشف ۴۰ کیلو و۹۰ گرم تریاک از خودرو توقیفی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.