اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان کمیته امداد استان اصفهان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: هم‌زمان در هفته بسیج مستضعفان ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته […]

اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: هم‌زمان در هفته بسیج مستضعفان ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۳۱۳ سری جهیزیه با هم‌افزایی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران تأمین و در مراسمی در هفته بسیج مستضعفان بین نوعروسان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به ارزش ریالی این هدایا، ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای ضروری زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی و تلویزیون با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیون تومان تهیه و اهدا شد.

وی تهیه اقلام ضروری جهیزیه را یکی از اقدامات مؤثر این نهاد در بسترسازی سالم برای تشکیل زندگی با ازدواج آسان توصیف کرد و افزود: این امر با مشارکت خیران، نیکوکاران و همکاری سازمان‌های مختلف همه ساله در حال انجام است و تلاش می‌کنیم هیچ نوعروس متقاضی جهیزیه در پشت نوبت دریافت باقی نماند.

زارع، با بیان اینکه تلاش شده که در قالب هم‌افزایی در استان کارهای مهم و بزرگی رقم بخورد، گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع تأمین جهیزیه است تا بتوانیم گامی در مسیر تعالی جمعیت و استحکام بنیان خانواده برداریم.