لزوم اجراي مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه بر لزوم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی. و همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در سی‌وسومین. نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز و مستشار عالی‌رتبه سپاه قدس در سوریه سردار شهید سیدرضی موسوی، اظهار کرد. اقدام ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس که منجر به شهادت سردار شهید سیدرضی موسوی شد. برگ ننگین دیگر از کتاب قطور جنایات این رژیم جنایتکار را نمایان کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان افزود: انتظار برخورد قانونی نهادهای بین‌المللی که در ظاهر ادعای حقوق بشری دارند. با این اقدام صهیونیست‌ها، انتظاری بیهوده است چرا که تجربه ثابت کرد. این نهادها در ظاهر شعار بشردوستانه سر می‌دهند، اما در باطن حامی آمریکای جنایت‌کار و متحدانش هستند و در مقابل جنایات رژیم اشغالگر قدس توانایی هیچ اقدامی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران خواهان پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به این اقدام ضدانسانی صهیونیست‌ها هستند. و این انتظار در زمان مناسب، ان‌شاءالله محقق خواهد شد.

پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به صهیونیست‌

جعفری در ادامه با اشاره به اختلافات برخی واحدهای تولیدی با اداره مالیات، گفت: در خصوص مشکلات و اختلافاتی که واحدهای تولیدی با اداره مالیات پیدا می‌کنند. باید در ابتدا بررسی شود که آیا بدهی تولیدکننده به اداره مالیات بر اثر تقصیر به‌وجود آمده یا شرایط خارج از کنترل تولیدکننده بوده است. و بین کسی که قصد فرار مالیاتی دارد و کسی که قصد این کار را ندارد، باید تفاوت قائل شد.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در پایان بر لزوم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد. شایان ذکر است در این نشست، مصوباتی درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه کاهش آلودگی هوا و رفع اختلافات بین برخی تولیدکنندگان و اداره مالیات و برخی بانک‌ها به تصویب رسید.