شهرداری فلاورجان در نظر دارد بر اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ پروژه درپوش گذاری نهر خیابان فرهنگ شهر فلاورجان را با اعتباری بالغ بر مبلغ ۷/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اجرا نماید. لذا مستدعی است قیمت پیشنهادی خود را بر اساس موارد فنی و شرایط استعلام بهاء اعلام و در سامانه ستاد بار گذاری فرمائید. به گزارش خبرنگار […]

شهرداری فلاورجان در نظر دارد بر اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ پروژه درپوش گذاری نهر خیابان فرهنگ شهر فلاورجان را با اعتباری بالغ بر مبلغ ۷/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اجرا نماید. لذا مستدعی است قیمت پیشنهادی خود را بر اساس موارد فنی و شرایط استعلام بهاء اعلام و در سامانه ستاد بار گذاری فرمائید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان،جزئیات شرایط استعلام، شرایط عمومی پیمان و پروژه اینچنین می باشد:

۱.کارهای مورد بحث را ضمن بازدید از محل اجرای پروژه وش اطلاع از کلیه مصالح مصرفی مطابق نقشه و مشخصات فنی، شرایط عمومی پیمان انجام دهم.

۲.به محض ابلاغ شهرداری فلاورجان مبنی بر قبول شدن پیشنهاد پیمانکار متعهد گردد ظرف مدت ۷ روز، سپرده انجام تعهدات را به میزان ۱۰درصد مبلغ استعلام تهیه و به شهرداری تسلیم و قرارداد مربوطه را امضاء نماید.

۳.شهرداری(کمیسیون) بنا به صرفه و صلاح در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۴.کلیه کسورات قانونی و هزینه رسیدگی به صورت وضعیت ها توسط سازمان خدمات طراحی و هزینه نقشه برداری به عهده پیمانکار می باشد.

۵.شهرداری می تواند حداکثر تا ۲۵٪ کل پیمان را به مبلغ پیمان اضافه و یا کسر نماید و پیمانکار موظف به انجام پروژه با ضریب پیشنهادی می باشد و مازاد بر آن قابل پرداخت نمی باشد و مسئولیت متوجه شخص پیمانکار است.

۶.مدت اجرای پروژه دو ماه شمسی می باشد.

۷.دوره تضمین پروژه پس از تحویل موقت ۳۶ ماه می باشد.

۸.شرکت کنندگان می بایست برگ استعلام بهاء شهرداری را از سامانه اسکن و پس از درج قیمت پیشنهادی در سامانه بارگذاری نمایند در غیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹.در ضمن شرکت کنندگان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ فرصت دارند قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.