رئیس پلیس فتا استان گفت: دانش آموزان می توانند با عضویت در کانال پلیس فتا در شبکه اجتماعی شاد، علاوه بر دریافت آموزش‌های لازم برای تأمین امنیت و ایمنی خود در فضای مجازی، به عنوان همیار با پلیس فتا همکاری کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ”سید مصطفی مرتضوی”در گفت وگو با خبرنگار […]

رئیس پلیس فتا استان گفت: دانش آموزان می توانند با عضویت در کانال پلیس فتا در شبکه اجتماعی شاد، علاوه بر دریافت آموزش‌های لازم برای تأمین امنیت و ایمنی خود در فضای مجازی، به عنوان همیار با پلیس فتا همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ”سید مصطفی مرتضوی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در این کانال محتواهای آموزشی در قالب عکس نوشته، داده نما، کلیپ‌های آموزشی، هشدارهای متنی و غیره در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان با مطالعه آن می‌توانند در خصوص بسیاری از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی آگاه شوند.

وی افزود: این آموزش‌ها بیشتر در زمینه جرائم رایج و نوظهور علیه کودکان و نوجوانان است تا دانش آموزان بتوانند آگاهی خود را ارتقاء و در راستای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی هوشیار باشند.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی برای دانش آموزان از دیگر اهداف راه‌اندازی کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد است، زیرا فرهنگ‌سازی اثربخش‌ترین راهکار مقابله با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان، والدین و فرهنگیان عزیز می‌توانند از طریق آدرس shad.ir/policefata در برنامه شاد با ما همراه شوند و در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک در رابطه با موضوعات و جرایم سایبری مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.