شهردار منطقه۱۳ تهران با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر از استقرار و برپایی دو موکب در مسیر این جشن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری […]

شهردار منطقه۱۳ تهران با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر از استقرار و برپایی دو موکب در مسیر این جشن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس با اشاره به فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: این مناسبت فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی در شهر و میان شهروندان است که در این راستا شهرداری منطقه در کنار متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی، ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده و اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه، امروز ساعت ۳۰: ۱۵ در میدان ولیعصر(عج ) جشن باشکوهی برگزار می شود که تا شهر ری نیز ادامه دارد ، افزود : علاوه بر مولودی خوانی مداحان معروف ، موکب هایی هم برای پذیرایی از شهروندان برپا می شود که دو موکب نیز اختصاص به منطقه۱۳ دارد.