همزمان با مصدومیت ۱۸۰ نفر در ایتالیا حین مراسم‌های آتش‌بازی سال نو، ده‌ها نفر هم در هلند به دلیل پرتاب مواد محترقه به سمت مردم و مأموران پلیس بازداشت شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، برگزاری مراسم آتش‌بازی سال نو میلادی در کشورهای اروپایی، باعث شد ۱۸۰ نفر در ایتالیا روانه بیمارستان شوند و […]

همزمان با مصدومیت ۱۸۰ نفر در ایتالیا حین مراسم‌های آتش‌بازی سال نو، ده‌ها نفر هم در هلند به دلیل پرتاب مواد محترقه به سمت مردم و مأموران پلیس بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، برگزاری مراسم آتش‌بازی سال نو میلادی در کشورهای اروپایی، باعث شد ۱۸۰ نفر در ایتالیا روانه بیمارستان شوند و ده‌ها نفر هم در هلند کارشان به بازداشتگاه پلیس کشید.

وزارت کشور ایتالیا بامداد دوشنبه اعلام کرد که در شب سال نو میلادی ۱۸۰ نفر بر اثر آتش بازی مصدوم شدند که از این تعداد ۴۸ نفر در بیمارستان بستری شدند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، سال گذشته تعداد مصدومان چنین مراسم‌هایی در ایتالیا ۱۲۴ نفر بود و سهم افراد زیر سن قانونی نیز از ۲۰ به ۵۰ افزایش یافته است..

همچنین در شب سال نو میلادی، آتش‌نشانان ایتالیایی به دلیل آتش‌سوزی‌هایی که در نتیجه جشن‌های بی‌ملاحظه رخ داد، مجبور شدند ۶۴۶ مأموریت انجام دهند.

از سوی دیگر در هلند، ده‌ها نفر به دلیل پرتاب مواد محترقه به سمت مردم، مأموران پلیس و رهگذران در جریان آتش‌بازی سال، توسط پلیس بازداشت شدند.

رسانه‌های هلندی گزارش دادند که در شهرهای روتردام و لاهه، پلیس و نیروهای امنیتی برای سرکوب این اقدامات که حالت شورش به خود گرفته بود، عملیات کرده و فقط در روتردام حدود ۳۰ نفر بازداشت شدند.