در فیلم به تازه منتشر شده از وقایع حمله به کنگره آمریکا، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان می‌گوید که اگر ترامپ به کنگره بیاید با مشت او را بیرون می‌کند.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس ،در فیلمی که به تازگی شبکه‌های خبری منتشر کرده‌اند و مرتبط با ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (چهارشنبه […]



در فیلم به تازه منتشر شده از وقایع حمله به کنگره آمریکا، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان می‌گوید که اگر ترامپ به کنگره بیاید با مشت او را بیرون می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس ،در فیلمی که به تازگی شبکه‌های خبری منتشر کرده‌اند و مرتبط با ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹) و تصرف کنگره آمریکا از سوی اوباشان حامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهورسابق آمریکاست، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، تهدید خود را مبنی بر آمدن به کنگره عملی کند، با مشت به او حمله می‌کند.

به گزارش وبگاه «هافینگتن پست» پلوسی در این فیلم که شبکه خبری «سی ‌ان‌ان» روز جمعه منتشر کرد در واکنش به سخنرانی ترامپ می‌گوید: «به او بگویید، اگر اینجا بیاید، ما به کاخ سفید می‌رویم».

در آن سخنرانی، ترامپ هواداران خود را تشویق کرد که بجنگند کشور پس گرفته و در اعتراض به نتایج رای گیری ریاست جمهوری به سمت کنگره راهپیمایی کنند.