رئیس پلیس راهور استان از آغاز ارائه خدمات ترخیص اینترنتی انواع وسایل نقلیه توقیفی از طریق نرم افزار “پلیس من” خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،سرهنگ”برزوو مرادی” در تشریح این خبر بیان داشت: از این پس به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایت مندی ، اصلاح و ساماندهی فرآیند […]

رئیس پلیس راهور استان از آغاز ارائه خدمات ترخیص اینترنتی انواع وسایل نقلیه توقیفی از طریق نرم افزار “پلیس من” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،سرهنگ”برزوو مرادی” در تشریح این خبر بیان داشت: از این پس به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایت مندی ، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زاید و کاهش هزینه ها از طریق ترخیص اینترنتی قابل اجرا خواهد بود.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به حرکت پلیس به سوی هوشمندسازی، از این پس ارائه خدمت ثبت درخواست ترخیص وسایل نقلیه به صورت غیر حضوری (از طریق برنامه کاربردی پلیس من و سایت پلیس) صورت می گیرد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: شهروندان جهت دریافت خدمات مورد نیاز، می توانند با نصب برنامه کاربردی  اپلیکیشن” پلیس من” بر روی گوشی تلفن همراه خود، پس از ورود به برنامه و طی مراحل پیش بینی شده نسبت به ثبت در خواست خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان افزود: خودروها و موتورسیکلت هایی که به دلیل ارتکاب تخلف توسط ماموران پلیس راهور توقیف شده اند و منعی برای ترخیص ندارند شامل این طرح خواهند شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان