پروژه‌های زمین مانده استان در حوزه تأمین آب می‌تواند در دستور کار سازمان بازرسی قرار بگیرد استاندار اصفهان در آیین معرفی بازرس جدید کل استان، گفت: پروژه‌های زمین مانده استان در حوزه تأمین آب با رویکرد حل مشکلات در سطح کشور می‌تواند در دستور کار سازمان بازرسی قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

پروژه‌های زمین مانده استان در حوزه تأمین آب می‌تواند در دستور کار سازمان بازرسی قرار بگیرد

استاندار اصفهان در آیین معرفی بازرس جدید کل استان، گفت: پروژه‌های زمین مانده استان در حوزه تأمین آب با رویکرد حل مشکلات در سطح کشور می‌تواند در دستور کار سازمان بازرسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امروز بیست‌و‌نهم مهرماه دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تودیع و معارفه رییس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم فلسطین و غزه در حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونسیتی، گفت: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم این جنایات هولناک را بی پاسخ نگذارد و در همین دنیا جنایتکاران را به سزای اعمال مجرمانه خود برساند.
وی ادامه داد: اینگونه اتفاقات با وجود همه تلخی‌ها سبب اتحاد بیشتر میان امت اسلامی شده و شرایطی را فراهم کرده تا نگاه و صدای واحدی در کشورهای اسلامی و هر کجا که ذره‌ای از انسانیت وجود دارد هویدا و نمایان شود.
استاندار اصفهان با اشاره به آیه اول و دوم سوره ملک، بیان کرد: این دو آیه به حکایت و مرگ و زندگی اشاره دارد و من تصور می‌کنم مدیریت نیز به همین دوره مرگ و زندگی بی‌شباهت نیست.
مرتضوی اظهار کرد: روزی حکمی به دست ما می‌دهند تا مسئولیتی را در قبال مردم بپذیریم در مقابل زمان‌سنج پایان مسئولیت نیز آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: چه خوب است احسن عمل ما به نحوی اتفاق بیفتد که صلاح و فلاح را به همراه داشته باشد.
استاندار اصفهان عنوان کرد: سازمان بازرسی به لحاظ شأن و اهمیت سازمانی و ساختاری در نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: نظارت بر حُسن جریان امور و اجرای قوانین بر عهده این مجموعه گذاشته شده که مأموریت بسیار مهمی است.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه می‌تواند با نگاه خیرخواهانه، هشداردهنده، همراهی، اولویت سنجی در مسائل استان و نگاه فرایندی به ماموریت خود توجه داشته باشد و در مقابل سازمانی ممکن است با ورودهای نابهنگام، تذکراتی که از جنس ترس، نگرانی و دلهره در مجموعه مدیران ایجاد می‌کند در برابر ادامه مسیر موفق مدیران مانع ایجاد کند.
استاندار اصفهان گفت: این سازمانِ بسیار نقش آفرین و مؤثر می‌تواند با نگاه فرایندی مسائلی که تصمیمات را زمین گیر کرده شناسایی و در صدد رفع آنها کوشش کند.
وی با اشاره به مشکلات تأمین آب بعنوان بزرگترین مشکل استان، اظهار کرد: از چند دهه گذشته خطوط انتقال آب از اصفهان به سایر استان‌ها اجرا شد و همان دستوری که انتقال آب را مقرر کرد جایگزینی آب برای اصفهان را نیز مقرر کرده بود؛ اما قسمت دوم آن اجرایی نشد.
مرتضوی گفت: اینگونه مسائل می‌تواند در دستور کار ویژه اداره کل بازرسی استان قرار بگیرد و به مطالبه چند دهه مردم جامه عمل بپوشاند.
وی عنوان کرد: سازمان بازرسی با ضمیمه کردن نگاه و رویکرد پژوهشی و خیرخواهانه می‌تواند در بسیاری از موارد کارگشا باشد.
گفتنی است، در این آیین جناب آقای حمید شاه محمدی بعنوان رییس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان معرفی و از زحمات جناب آقای سید محمد مهدی طباطبایی قدردانی شد.