چهارمین پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری منجر به صلح و سازش شد در پی وقوع یک فقره قتل در مورخه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۱ در شهرستان مریوان بر اثر نزاع، پرونده ای در این خصوص تشکیل و پس از ارجاع به شعبه دوم بازپرسی مریوان جهت ایجاد صلح و سازش با حضور دادستان […]

چهارمین پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری منجر به صلح و سازش شد

در پی وقوع یک فقره قتل در مورخه ۱۳/ ۰۹/ ۱۴۰۱ در شهرستان مریوان بر اثر نزاع، پرونده ای در این خصوص تشکیل و پس از ارجاع به شعبه دوم بازپرسی مریوان جهت ایجاد صلح و سازش با حضور دادستان عمومی و انقلاب مریوان و بازپرس شعبه و تعدادی از صلح یاران و خانواده مقتول، جلسه ی صلح و سازش در دفتر دادستان شهرستان مریوان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این جلسه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان با ذکر آیاتی از قران کریم ، گذشت و بخشش را عملی خیر و نیکو بیان نمود که در طول زندگی آثار آن قابل مشاهده می باشد.

حجت الاسلام کریمی دادستان عمومی و انقلاب مریوان در این جلسه افزود : قصاص نفس حقی است که قرآن کریم برای اولیادم قرار داده است.

در ادامه، هر کدام ار حاضرین در جلسه در خصوص بخشش و گذشت مطالبی را بیان نمودند که در نهایت خاتواده مقتول نسبت به قصاص متهم اعلام گذشت نموده و روح گذشت و ایثار رادر جامعه نشر دادند.