برگزاری وبینار استانی توسط رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار دکتر فلسفی منش گفت: نقش دامپزشکی در امر نظارت، کنترل و تضمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی تعیین کننده و سرنوشت ساز است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار؛ دکتر مجید فلسفی منش (رئیس شبکه) […]

برگزاری وبینار استانی توسط رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار

دکتر فلسفی منش گفت: نقش دامپزشکی در امر نظارت، کنترل و تضمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار؛ دکتر مجید فلسفی منش (رئیس شبکه) با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقویم آموزشی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار و برنامه ریزی های انجام شده، یک دوره آموزشی به صورت وبینار ویژه مسئولین فنی بهداشتی سطح استان با موضوع دستورالعمل اجرایی کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی، و با حضور کلیه ناظرین و مسئولین فنی بهداشتی شهرستان برخوار در محل شبکه دامپزشکی این شهرستان برگزار گردید.

وی افزود : با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، و نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز دامپزشکی در امر نظارت ، کنترل و تضمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی و ضرورت بروزرسانی اطلاعات همکاران شاغل در این بخش، مطابق تقویم آموزشی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار برنامه آموزشی اسفند ماه به این موضوع اختصاص داده شد.

دکتر فلسفی منش در ادامه گفت: مطالب عنوان شده در جلسه آموزشی بر اساس دستور العمل اجرایی کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور و بر حسب نیاز استان و شهرستان برخوار ارائه گردید .

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار در خاتمه خاطر نشان کرد که به روزآوری اطلاعات و مرور همیشگی دستورالعمل های نظارتی با توجه به گستردگی حوزه تحت نظارت مسئولین فنی بهداشتی ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و در این راستا برنامه های آموزشی مدونی توسط شبکه دامپزشکی برخوار تدارک دیده شده است.