اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان در شهریور ماه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی : فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان شهریور ماه امسال اعمال می‌شود به گزارش پایکاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدرضا حسینی […]

اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان در شهریور ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی : فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان شهریور ماه امسال اعمال می‌شود

به گزارش پایکاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدرضا حسینی گفت: فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای کارکنان وزارتخانه‌هایی که تاکنون شامل شان نشده بود از جمله وزارت کار، مراحل پایانی تصویب را طی می‌کند و از ماه آینده (شهریور ماه) اعمال می‌شود

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم عدالت است و بر این مبنا اقشار ضعیف و استان‌های محروم در آن جایگاه ویژه‌ای دارند و دولت جایگاه ویژه‌ای برای آنان قائل است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هدف بنده از سفر استانی بررسی مسائل و مشکلات اداره کل و حضور در شورای هماهنگی، مرور سیاست‌های دولت جدید و ارزیابی اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.
حسینی در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران یاسوج توجه به سلامت و ورزش کارکنان را از اولویت‌های ویژه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: همه همکاری ها لازم برای تکمیل بخش‌های نیمه تمام مجموعه ورزشی کارگران یاسوج انجام می گیرد. 
معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امنیت و آسایش مردم و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهدا و جان برکفان این نظام است افزود:  با این حال فاصله ما با معیار و اهداف شهیدان زیاد شده است و باید تلاش کنیم آرمان ها و اهداف شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم. 
وی گفت: چرا باید مدیر انقلابی و به ظاهر پیرو خون شهیدان از خودروهای گران قیمت استفاده کند این در حالی است که کارمند و کارشناس زیر مجموعه، یک دستگاه خودرو برای ماموریت ندارد. 
معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان تاکید کرد:در انتخاب مدیر نباید وامدار و بله قربان گوی سیاسیون و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در دیدار با معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مشارکت و سرمایه گذاری بنگاه‌های وابسته به این وزارتخانه در این استان را خواستار شد.