۲۶ خرداد و ساعت ۲۱، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته که از روز ۲۲ خرداد شروع شده بود، با رضایت مشارکت‌کنندگان و بازیدکنندگان به پایان رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این رویداد نمایشگاهی در ۷۰۰۰ متر فضای مفید نمایشگاهی و با حضور ۱۴۹ مشارکت‌کننده از […]

۲۶ خرداد و ساعت ۲۱، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته که از روز ۲۲ خرداد شروع شده بود، با رضایت مشارکت‌کنندگان و بازیدکنندگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این رویداد نمایشگاهی در ۷۰۰۰ متر فضای مفید نمایشگاهی و با حضور ۱۴۹ مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز و تبریز که در بخش‌های تولیدکنندگان ماشین‌آلات و ابزارآلات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولیدکنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت داشتند، برگزار شد.

شانزدهمین نمایشگاه طلا اصفهان با حضور مشارکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و هند برگزار شد و طی روزهای برگزاری میزبان معاون وزیر صمت، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ریاست اتاق بازرگانی اصفهان، مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای اصفهان و یزد، ریاست اتحادیه‌های طلا و جواهر تبریز، مشهد، اصفهان و تهران بود. همچنین هیات تجاری کشور عراق، کاردار اقتصادی کشور تایلند در جمهوری اسلامی ایران از این نمایشگاه بازدید کردند.

طی پنج روز برگزاری این رویداد نمایشگاهی و بین‌المللی از سه عدد تجهیزات صنعتی رونمایی شد و همچنین شاهد برگزاری ۲۰ برنامه جنبی و آموزشی بودیم که با استقبال خوب مشارکت‌کنندگان و کارشناسان روبرو شدند.

در این نمایشگاه و به رسم تقدیر از مشارکت کنندگان شانزدهمین نمایشگاه طلا و با حضور مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، ریاست اتحادیه طلا و جواهر و همچنین ریاست انجمن صادر کنندگان و واردکنندگان طلا و جواهر به تمام غرفه‌داران لوح تندیس اهدا شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز ۲۲ تا ۲۶ خردادماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان، صنعت‌گران، صاحبان کسب و کارها و عموم شهروندان بود.