پروژه نقش برجسته زیرگذر صفه تا نوروز تکمیل می‌شود معاون طراحی و هنر شهر سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: پروژه نقش برجسته زیرگذر صفه با اعتبار حدود حدود ۱۰ میلیارد تومان یکی از پروژه‌های در دست اجرای این سازمان است که تا نوروز ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

معاون طراحی و هنر شهر سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: پروژه نقش برجسته زیرگذر صفه با اعتبار حدود حدود ۱۰ میلیارد تومان یکی از پروژه‌های در دست اجرای این سازمان است که تا نوروز ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ محمدجواد شمس‌آرا در این باره اظهار کرد: پروژه نقش برجسته زیرگذر صفه یکی از پروژه‌های در دست اجرا سازمان زیباسازی شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه این پروژه با توجه به دستور شهردار اصفهان مبنی بر اینکه تمام پروژه‌های عمرانی باید از ابتدا پیوست زیباسازی داشته باشد، در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در حلقه چهارم ترافیکی این موضوع عملیاتی شد و پروژه‌های نقش برجسته را وارد پروژه‌های عمرانی کردیم.

معاون طراحی و هنر شهر سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: بعضی پروژه‌ها از جمله زیرگذر صفه که از قبل اتفاقاتی برای آن‌ها رخ داده بود و ظاهر خوبی نداشت، وارد مرحله اجرایی شد.

شمس‌آرا با بیان اینکه پروژه نقش برجسته زیرگذر صفه ترکیبی از نقش برجسته بتنی و کاشی شکسته است، گفت: این پروژه دارای حدود چهار هزار متر مربع نقش برجسته است که تا نوروز ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه هزینه اجرایی این پروژه حدود ۱۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: موضوعات ترافیکی و ایمنی یکی از موضوعات مهم در طراحی این زیرگذرها بوده که مورد بررسی کمیته تخصصی سازمان زیباسازی قرار گرفته است