ارتقای شاخص‌های بهداشتی از اولویت‌های خدمت‌رسانی به مددجویان است قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی را از مولفه‌های مؤثر در حفظ سلامت خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، نبی‌الله الله‌دادی، با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های بهداشتی […]

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی را از مولفه‌های مؤثر در حفظ سلامت خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، نبی‌الله الله‌دادی، با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان از دغدغه‌های اساسی این نهاد است، اظهار کرد: امسال بیش از دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به‌منظور ارائه خدمات برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی، رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌های نیازمندان تصویب شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود، ادامه داد: کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده یکی دیگر از برنامه‌های حمایتی است که امسال برای این منظور به‌حساب سرپرستان خانوار، هزار و ۹۹۶ مادر باردار و شیرده نیازمند، تا پایان آذرماه بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان واریز شده است.

وی با تأکید بر پیشگیری از عوارض و کنترل درمان دیابت و فشارخون در مددجویان باهدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی، افزود: در طول سال مددجویانِ در معرضِ خطر شناسایی و سپس آموزش نحوه خودمراقبتی به آنها ارائه می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی را از مولفه‌های مؤثر در حفظ سلامت خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و گفت: به این منظور دوره‌های بهداشت دهان و دندان، بهداشت روان، سبک زندگی سالم و کنترل بیماری‌های غیرواگیر، پیشگیری از ابتلا به سرطان‌ها، تغذیه و بهداشت مواد غذایی، پیشگیری از اعتیاد در جوانان و نوجوانان، بهداشت و سلامت در سالمندی و بهداشت محیط، در طول سال برای مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.