تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان مدیر روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: کارگروه رسمی تأمین مسکن خبرنگاران استان، با حضور مدیران ذی‌ربط برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو دستور […]

مدیر روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: کارگروه رسمی تأمین مسکن خبرنگاران استان، با حضور مدیران ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو دستور استاندار محترم اصفهان مبنی بر پیگیری موضوع تأمین مسکن خبرنگاران استان و به دنبال تمهیدات صورت‌گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان، «کارگروه مسکن خبرنگاران» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی، رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگروه ضمن بررسی آیین‌نامه واگذاری مسکن و چارچوب‌های مرتبط با خبرنگاران متقاضی منطبق با تفاهضصم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد در هفته‌های پیش رو فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتشار و در دسترس عموم خبرنگاران استان قرار گیرد.

کحال‌زاده، تصریح کرد: در این نشست تأکید شد فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن به‌صورت شفاف در دسترس همه خبرنگاران فعال استان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب لیست نهایی دراسرع‌وقت جمع‌بندی و به وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با آیین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.