عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به همراه معاونین و تعدادی از مدیران مناطق از پروژه های در دست اقدام مناطق ۱ و ۲ و ۵ بازدید به عمل آورد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن ابراز […]

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به همراه معاونین و تعدادی از مدیران مناطق از پروژه های در دست اقدام مناطق ۱ و ۲ و ۵ بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن ابراز خرسندی از میزان پیشرفت پروژه ها در دست اقدام شهرداری نجف آباد گفت امروز به بازدید تعدادی از پروژه‌های عمرانی مناطق ۱و۲ و ۵ پرداختیم و از نزدیک روند رو به رشد آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی به پروژه بوستان زندگی که از جمله موارد بازدیدی بود اشاره کرد و گفت پل زندگی که نقطه اتصال بوستان شرقی به غربی است در حال تکمیل و بهره برداری می باشد.

ایشان از خانه علم و بلوار آیت الله امینی و بلوار کشاورز به عنوان پروژه های شاخص و در دست اقدام شهرداری نجف آباد نام برد و اظهار کرد هر منطقه‌ای برای خود پروژه های بزرگ و کوچک و شاخصی را در حال اجرا دارد که بیشتر تمرکزمان را بر روی پروژه های شاخص و محله محور گذاشته‌ایم تا بتوانیم آنها را زودتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

امامی ضمن اعلام خبر آماده شدن طرح تعدادی از پروژه های آماده کلنگ زنی شهرداری نجف آباد گفت از پروژه‌های شاخص منطقه ۲ میتوان به پروژه پردیس سینمایی اشاره کرد که به تازگی به درخواست شهرداری و تصویب شورای نامگذاری شهرداری نجف آباد به پردیس سینمایی خارون تغییر نام پیدا کرده است.

شهردار نجف آباد ادامه داد پردیس سینمایی خارون متشکل از ۳ سینما به ظرفیت های مختلف است که به زودی ضمن تقدیم آن به مردم شریف نجف آباد شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.