تعدادی از ایثارگران شاغل در ذوب آهن اصفهان بمناسبت هفته بسیج در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اعتراض کردند.

اعتراض تعدادی از ایثارگران شاغل در کارخانه ذوب آهن اصفهان

تعدادی از ایثارگران شاغل در ذوب آهن اصفهان بمناسبت هفته بسیج در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ تعدادی از ایثارگران شاغل در ذوب آهن اصفهان بمناسبت هفته بسیج در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اعتراض کردند.

پیرو خبری منتشر شده طی چند روز اخیر در رسانه مطالبه گر پایگاه خبری شهید یاران، مبنی بر اعتراض فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در کارخانه ذوب آهن اصفهان به جهت بی نظمی وبی توجهی مسئولین این کارخانه و و همچنین مسئولین کشوری در جهت تبدیل وضعیت وجایگاه نیرو های شاهد وایثارگر منتشر شد.

این عزیزان روز شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ضمن تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و انقلاب اسلامی نسبت به بی توجهی مسئولان کشوری به امور ایثارگران شاغل در ذوب آهن اصفهان و تبدیل وضعیت آنها باحضور خود اعتراض به عملکرد ذوب آهن داشتند.

لازم به ذکر است فرزندان شاهد و ایثارگر همیشه پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند ولی بی توجهی مسئولان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری وحضرت امام(ره) وقانون جامع ایثارگری دغدغه این عزیزان بوده است.

رسانه شهید یاران برخود وظیفه میداند که مطالبه به حق این عزیزان در جهت ارتباط بیشتر و پیگیری این مهم از جانب مسئولان کشوری را مجددا منتشر و بنا به درخواست این عزیزان منتظر جوابیه آن خواهد بود.