بازدید معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو از مرز باشماق مریوان معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و مشاور امور ایثارگران وزارت نیرو و مدیران عامل صنعت آب وبرق کردستان روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ از زیرساخت های حوزه آب و برق مرز باشماق بمناسبت اربعین حسینی ، بازدید بعمل آوردند. به گزارش […]

بازدید معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو از مرز باشماق مریوان

معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و مشاور امور ایثارگران وزارت نیرو و مدیران عامل صنعت آب وبرق کردستان روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ از زیرساخت های حوزه آب و برق مرز باشماق بمناسبت اربعین حسینی ، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت تدابیر در نظر گرفته شده برای مرز باشماق مریوان که برای دومین سال متوالی برای زائرین اربعین حسینی انتخاب شده، وزارت نیرو هم به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین کننده زیرساخت‌های آب و برق، نقش اساسی و مهمی را ایفاد نموده است.
شورای هماهنگی صنعت آب و برق کردستان ضمن بازدید به صورت هفتگی اقدام به برگزاری جلسه و موارد مرتبط با این همایش عظیم ملی را در حوزه آب و برق پیگیری و رصد می‌‌نماید.


در این بازدید مهندس آرش آریانژاد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان، از مجموعه اقدامات شرکت‌های صنعت آب و برق استان در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر برگزار نمودن این مراسم و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از این مسیر، گزارشی را ارائه نمود.


وی گفت: در سال گذشته نیز مجموعه صنعت آب و برق این استان، با جدیت تمام نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات به زوار گرامی اربعین حسینی، به نحو احسن اقدام نموده است.