معاون اول رئیس جمهور دریافت نشان «فتح» را به فرماندهان سپاه و ارتش تبریک گفت معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه دریافت نشان «فتح» را به فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی […]

معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه دریافت نشان «فتح» را به فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه دریافت نشان «فتح» را به فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

در پیام‌ معاون اول رییس جمهور خطاب به سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و احترام، ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار پر طراوت که با عطر خوش ماه مبارک رمضان و شب های قدرش همراه است، بدین وسیله اعطای نشان «فتح» از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نماد عملکرد آن مجموعه پر افتخار در ارتقای توان دفاعی، نظامی، رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما برادر مجاهد و خستگی ناپذیر و نهاد انقلابی و خدمتگذار سپاه را در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم و امید است روز به روز بر انگیزه این نهاد عزیز برای حفاظت از آرمان های انقلاب افزوده شود.

همچنین در پیام مخبر خطاب به سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و احترام، ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار پر طراوت که با عطر خوش ماه مبارک رمضان و شب های قدرش همراه است، بدین وسیله اعطای نشان «فتح» از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نماد عملکرد آن مجموعه سرافراز ، مقتدر و پر افتخار یعنی ارتش جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در راه حفظ کیان کشور، ملت و انقلاب در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم و امید است روز به روز بر انگیزه شما عزیزان ارتشی برای حفاظت آب و خاک و آسمان میهن اسلامی افزوده شود.