در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان لایحه دوفوریتی پیشنهاد نامگذاری یک میدان، یک پل و شهرک به نام شهدای امنیت به تصویب رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان امروز یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه در شصت‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان […]

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان لایحه دوفوریتی پیشنهاد نامگذاری یک میدان، یک پل و شهرک به نام شهدای امنیت به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان امروز یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه در شصت‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص لایحه دوفوریتی پیشنهاد نامگذاری یک میدان، یک پل و شهرک به نام شهدای امنیت، اظهار کرد: شورای نامگذاری شهر اصفهان پس از بررسی پیشنهاد نامگذاری معابر به نام شهدای امنیت لایحه‌ای دوفوریتی را به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس نامگذاری میدان نگهبانی خانه اصفهان به نام میدان شهدای مدافع امنیت، نامگذاری محدوده و شهرک علی‌آباد کلنگان در خیابان رباط سوم به نام شهید آرمان علی‌وردی و نامگذاری پل اول بزرگراه اصفهان _ بهارستان (مسیر اصفهان _ شیراز) به نام شهدای شاهچراغ پیشنهاد شد.

مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با تقدیر از این پیشنهاد که به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر نیز رسید، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدای امنیت در شهر ضروری است.

وی ادامه داد: شهید چراغی از شهدای امنیت و از فرماندهان یگان ویژه در حادثه اخیر در میدان نگهبانی خانه اصفهان از سوی اراذل مورد تعرض قرار گرفت و در نهایت به شهادت رسید، لذا لازم است به صورت جداگانه و برای تکریم نیروهای انتظامی نامگذاری ویژه‌ای برای این شهید بزرگوار تعریف و انجام شود.

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در حاشیه تصویب این لایحه دوفوریتی با گرامیداشت یاد شهدای شاه‌چراغ و شهدای امنیت، اظهار کرد: تصویب این لایحه در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای امنیت در شهر اتفاق بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: شورای نامگذاری با این پیشنهاد اقدام خوبی را در این راستا آغاز کرده است.

به گزارش ایمنا، لایحه دوفوریتی پیشنهاد نامگذاری یک میدان، یک پل و شهرک به نام شهدای امنیت در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.