بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می‌شود بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ مهرماه با حضور برندهای مطرح در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزاری می‌گردد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان این نمایشگاه با حضور […]

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می‌شود

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ مهرماه با حضور برندهای مطرح در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزاری می‌گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان این نمایشگاه با حضور ۱۲۸ شرکت و تولید کننده آغاز به کار خواهد کرد. شرکت‌های فعال در حوزه‌های سبک سازی و مقاوم سازی، شیرآلات، لوله و اتصالات، تولید کننده پنجره، تولید آجر، سقف کاذب، هوشمند سازی، تولید کنندگان بتن و آسانسور آخرین دستاوردها و ظرفیتهای خود را ظرف چهار روز برگزاری این رویداد نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اصفهان در متراژ ۸۹۰۰ متر و با حضور مشارکت کنندگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، سمنان، خراسان شمالی، قم، یزد، هرمزگان و خوزستان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در شرایطی برگزار می‌گردد که از نظر کیفیت نسبت به دوره‌های سابق ارتقاء یافته و برندهای مطرحی را گرد هم آورده است. از جمله این برندها می‌توان به آجر شهرزاد، شرکت تولیدی بهریزان، آریا بارون، فولاد فرم سپاهان، تانگیران، جهان آرای اسپادانا و بتن همدانیان اشاره کرد.

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان می توانند در روزهای ۲۶ تا ۲۹ مهرماه در ساعت بازدید ۱۱ تا ۲۰ به محل نمایشگاه اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت مراجعه کنند.