رئیس‌‌جمهور به‌منظور بازدید از پروژه‌های در دست احداث و راکد شهرستان بهارستان،‌ به این شهرستان سفر کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در رأس هیئتی مهمان مردم بهارستان شد و ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان، در جریان آخرین […]

رئیس‌‌جمهور به‌منظور بازدید از پروژه‌های در دست احداث و راکد شهرستان بهارستان،‌ به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در رأس هیئتی مهمان مردم بهارستان شد و ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان، در جریان آخرین وضعیت این شهرستان قرار گرفت.

‌بازدید سرزده از پایانه حمل‌ونقل کالای تهران در نسیم‌شهر

رئیس‌ جمهور در بخشی از بازدیدهای میدانی خود از شهرستان بهارستان، به‌طور سرزده از پایانه حمل‌ونقل کالای تهران‌ در نسیم‌شهر بازدید کرد و ضمن گفت‌وگوی صمیمی با رانندگان، پای درددل آنها نشست.

در این بازدید که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی رئیس جمهور را همراهی می‌کرد و از برنامه دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده به‌خصوص در حوزه حمل‌ونقل باری خبر داد.

مهمترین دغدغه و مطالبه رانندگان در این دیدار سرزده، اصلاح ناوگان خودرویی که فرسوده شده‌اند بود که وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی تسهیلاتی برای نوسازی این ناوگان خبر داد.

رئیس‌جمهور در جمع رانندگان پایانه حمل‌و‌نقل کالای تهران در سفر به شهرستان بهارستان (نسیم‌شهر) در پاسخ به دغدغه رانندگان گفت: گروهی از طرف دولت به این پایانه اعزام می‌شوند تا مسائلی همچون سوخت کامیون‌داران، کمیسیون‌های دریافتی و سامانه هوشمندسازی را بررسی کنند.

‌دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت‌

رئیس جمهور در پایان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهارستان و حضور در شورای اداری و دیدار با مردم این شهرستان، ‌‌با خانواده شهید مدافع امنیت امیر کمندی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله رئیسی در این دیدار با بیان اینکه شهدای امینت مظلومیت خاصی دارند و در مظلومیت به شهادت رسیدند، گفت: ظلمی که به شهدای امنیت شده است زشتی، سیاهی و تاریکی دشمنان اسلام و انقلاب را نشان می‌دهد.

سرهنگ‌دوم پاسدار امیر کمندی یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که حین مقابله با اغتشاشگران در خیابان ستارخان، توسط یکی از مخلّان نظم و امنیت بر اثر اصابت نارنجک دستی از ناحیه سر مجروح شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ‌دوم پاسدار شهید امیر کمندی متولد سال ۱۳۷۰ و دارای دو فرزند (یک پسر یک‌ساله و یک دختر سه‌ساله) است که در دفاع از جان و مال و ناموس مردم جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدای انقلاب کرد.

‌بازدید رئیسی از کمربندی جنوبی بهارستان

رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بهارستان، ‌از پروژه ‌نیمه‌کاره و راکد کمربندی جنوبی ‌شهرستان بهارستان بازدید کرد.

این طرح از سال ۹۴ شروع شده و هفت سال است که با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی راکد مانده است.

بهره‌برداری از این طرح تأثیری قابل توجه در ترافیک محدوده بهارستان، رباط‌کریم و اسلام‌شهر دارد که باعث کاهش ترافیک جاده قدیم تهران ـ ساوه، آزادراه تهران ـ ساوه و آزادراه تهران ـ قم می‌شود.

بازدید رئیس‌جمهور از پلی‌‌کلینیک پروژه بیمارستانی حضرت ابوالفضل(ع) نسیم‌شهر

رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر به شهرستان بهارستان در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان تهران، از ‌بیمارستان ۳۰۰تختخوابی حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان بازدید کرد و در جریان ‌روند‌ اجرای پروژه قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در بدو ورود به نسیم‌شهر، از پلی‌کلینیک در حال ساخت پروژه بیمارستانی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر بازدید کرد و با توضیحات دست‌اندرکاران از جزئیات روند احداث و الزامات تکمیل این پروژه مطلع شد.

رئیس جمهور در این بازدید از مسئولان وزارت بهداشت خواست با توجه به محرومیت منطقه و فقدان امکانات درمانی کافی، تلاش کنند کلینیک این بیمارستان طی یک سال آینده به بهره‌برداری برسد و همچنین ظرفیت مرکز درمانی تأمین اجتماعی این شهر نیز تا یک سال آینده به‌اندازه ۵۰ تخت افزایش یابد.

عملیات ساخت این پلی‌کلینیک از سال ۹۷ آغاز شده بود و در حدود سه سال گذشته متوقف مانده بود.

احداث بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) نسیم‌شهر با ظرفیت ۳۵۰ تخت‌خواب نیز قرار است تا پایان سال ۱۴۰۵ به پایان برسد و این واحد درمانی به بهره‌برداری برسد.