اتحاد، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است ▫️علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به هموطنان تبریک گفت. ▫️به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، مدیرعامل بانک دی در پیام خود راهبرد حمایت از صنایع پایین‌دستی و اشتغال‌آفرین در کنار هدایت اعتبارات به سمت تولید را […]

اتحاد، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

▫️علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به هموطنان تبریک گفت.

▫️به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، مدیرعامل بانک دی در پیام خود راهبرد حمایت از صنایع پایین‌دستی و اشتغال‌آفرین در کنار هدایت اعتبارات به سمت تولید را عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، بانکی، اجتماعی و فرهنگی باید همانند گذشته با حفظ اتحاد و در تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای عبور از محدودیت‌ها تلاش کنند.

▫️در بخش دیگری از این پیام آمده است: دهه فجر ثمره خون‌های ریخته‌شده در راه حق و عدالت و ایام بزرگداشت تحقق واقعی استقلال، آزادی و جمهوریت است. اکنون به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، چهل و سومین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی را در حالی ورق می‌زنیم که ایران عزیز پرچم‌دار عزت و سربلندی آزادگان جهان در مقابل استکبار جهانی است و اقتدار امروز آن، تحسین دوست و دشمن را برانگیخته است.

▫️پس از مقاومت و پیروزی ملت ایران در جنگ هشت‌ساله، امروز تحریم و جنگ اقتصادی، رسالت و پایداری مهمی برای ایرانیان همیشه سرفراز رقم زده است.

▫️قیطاسی در این پیام تصریح کرده است: در طلیعه پیروزی شکوهمند اسلامی و ورود به قرن جدید شمسی، بنگاه‌های مالی و اقتصادی باید علاوه بر موشکافی و یافتن علل ناکامی‌های اقتصادی در دهه گذشته با توکل به ذات اقدس الهی در راهبرد نوین خود ضمن به‌کارگیری نیروهای خلاق و جهادی و بهره‌گیری از ابتکارات و نوآوری‌های جدید، کارنامه اقتصادی دهه پیش رو را درخشان کنند، ان‌شاءالله.