حجت الاسلام والمسلمین دشتی در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی که در تنگستان برگزار شد گفت: آمریکا آن چیزی را که با قواعد او همخوانی دارد جزء قواعد حقوق بشر تلقی می کند به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام و المسلمین حسین دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه […]

حجت الاسلام والمسلمین دشتی در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی که در تنگستان برگزار شد گفت: آمریکا آن چیزی را که با قواعد او همخوانی دارد جزء قواعد حقوق بشر تلقی می کند

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام و المسلمین حسین دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایشی که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در شهرستان تنگستان برگزار شد ضمن اشاره به جنایات آمریکا از بدو تأسیس تا کنون گفت: آمریکا حقوق بشر را به عنوان یک ابزار سیاسی برای به دست آوردن اهداف خود قرار داده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تنگستان راه مهد مبارزه با استکبار و سرزمین دلیران بصیر و استکبار ستیز معرفی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسین دشتی افزود،جنایاتی که آمریکا از بدو تاسیس تا کنون برعلیه بشریت اچانجام داده است در طول تاریخ همتا نداشته است.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر افشاگری جنایات آمریکا گفت: جنایات آمریکا سفید پوست یا سیاه پوست را نمی شناسد, جنایات آمریکا سیاست, اقتصاد, فرهنگ و همه زمینه ها را در بر گرفته است.
حجت الاسلام حسین دشتی با تصریح این موضوع که مطالعه تاریخ برای جوانان نسل کنونی مهمترین وسیله برای شناخت دشمن روشهای دشمنی آنهاست گفت: مسئولین امروز برای آگاهی بیشتر جوانان می بایست کتاب و کتابخوانی را در بین آنها ترویج داده و با روشهای اغنا کننده مسیر درست بصیرت را برای آنها فراهم سازند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان با اشاره به گوشه کوچکی از جنایات جنگی آمریکا برعلیه جمهوری اسلامی ایران جوانان را تشویق به مطالعه و جستجوی حقایق در منابع معتبر و نه در فضای مجازی غیر قابل نمود.