دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: حاج قاسم سرباز بزرگ رهبر معظم انقلاب بود و ایشان سال‌ها به‌دور از خانواده در جبهه‌های مقاومت حضور داشت و بر اساس اولویت و شرایط زمان، هر روز در یک جبهه قرار داشت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز […]

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: حاج قاسم سرباز بزرگ رهبر معظم انقلاب بود و ایشان سال‌ها به‌دور از خانواده در جبهه‌های مقاومت حضور داشت و بر اساس اولویت و شرایط زمان، هر روز در یک جبهه قرار داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید هاشم الحیدری شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه شهدای نهضت جبهه جهان اسلام که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا در قم برگزار شد، با اشاره به جامعیت جبهه مقاومت اظهار داشت: جبهه مقاومت در طی سال‌های اخیر در دعوت به ندای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شده و شهدای بسیاری از کشورهای مختلف تقدیم کرده است.

وی به جان‌فشانی‌های جبهه مقاومت در منطقه پرداخت و گفت: رهبر و مولای ما در طی این سال‌ها در خصوص حضور نیروها در جبهه نبرد یک‌بار نفرمودند این عمار که این نشان‌دهنده حضور جهادی رزمندگان با هدایت شهید حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم است.

هاشم الحیدری ادامه داد: حاج قاسم سرباز بزرگ رهبر معظم انقلاب بود و ایشان سال‌ها به‌دور از خانواده در جبهه‌های مقاومت حضور داشت و بر اساس اولویت و شرایط زمان، هر روز در یک جبهه قرار داشت

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند: جهاد تبیین فریضه واجب و فوری برای همگان است که نشان‌دهنده اهمیت این مهم در جامعه است.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق در ادامه صحبت‌های خود به جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت بوده و بسیار خطرناک است چرا که در آن جنگ، دشمن مشخص است و می‌توان با آن مقابله کرد.

الحیدری تصریح کرد: امروز نیاز داریم همدانی‌ها و حججی‌ها در صحنه جهاد تبیین بدون هیچ تقیه‌ای حضور یابند که متأسفانه این‌گونه نیست و برخی‌ها سکوت کرده‌اند.

وی به اهمیت دفاع از ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: وظیفه همه مسلمین و جبهه مقاومت اسلامی است که از ایران دفاع کنند و همه کشورهای اسلامی باید در این زمینه حساس باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید زمان مکان و شیوه جهاد را به‌ درستی بشناسیم و امروز رهبر معظم انقلاب عرصه جهاد را جهاد تبیین معرفی کردند و باید در این عرصه ورود جدی داشته باشیم.