معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز مهرماه خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: همزمان با بازگشایی […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز مهرماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مهرماه سرویس دهی و خدمات‌دهی به علم‌آموزان در شهر افزایش می‌یابد.
او با بیان اینکه شرکت‌های اتوبوسرانی، مترو و تاکسی‌رانی بیشترین ارتباط را با دانش آموزان و دانشجویان در فصل بازگشایی مدارس دارند، افزود: به دنبال افزایش تقاضای سفرهای درون شهری، اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با وجود مشکلات عدیده در زمینه تأمین ناوگان جدید، فرسودگی ناوگان طی سال‌های اخیر و افزایش قیمت لوازم و قطعات یدکی با اتکا بر توان و تجربه نیروهای داخلی و رویکرد مثبت دوره جدید مدیریت شهری به بحث حمل و نقل عمومی، اقدامات مهم و تأثیرگذاری را در حوزه تعمیرات، بازسازی، نوسازی و جذب ناوگان جدید برداشته است.
تعمیر و آماده سازی ۱۶۰ دستگاه اتوبوس
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تعمیر و آماده سازی اتوبوس‌های فرسوده را از اقدامات ستاد مهر ۱۴۰۱ دانست و اظهارکرد: شرکت اتوبوسرانی از تیرماه سال جاری اقدام به تعمیر و آماده سازی ۱۶۰ دستگاه اتوبوس کرده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس تعمیر شده دیگر آماده خدمت رسانی شود.
افزودن ۵۰ دستگاه میدل‌باس به ناوگان حمل و نقل عمومی
او اضافه شدن تعداد ۵۰ دستگاه میدل‌باس تا پیش از آغاز مهرماه را از دیگر این اقدامات دانست و گفت: میدل‌باس‌ها در خطوط کم بازده و به عنوان سرویس‌دهی فوق‌العاده در معابر به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود.
دریافت ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بنز آتروس
حق‌شناس خبر داد: همچنین مراحل دریافت تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بنز آتروس نیز در حال انجام است که به زودی به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان افزوده خواهد شد.
تجهیز ۵۰۰ خودروی بنزینی برای سرویس مدارس
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان درباره اهم فعالیت‌های شرکت تاکسیرانی شهرداری خاطرنشان کرد: ۵۰۰ خودروی بنزینی سرویس مدارس برای سهولت در امر سرویس دهی بهتر و هزینه کمتر با یک چهارم قیمت به کپسول CNG مجهز شدند.
او با اشاره به الزام استفاده شرکت‌های سرویس مدارس از نرم افزار جامع داده علوم به منظور گزارش دهی دقیق گفت: این اپلیکیشن به منظور ثبت‌نام غیرحضوری والدین دانش‌آموزان و به دنبال آن ایجاد مسیربندی بهتر و ارائه خدمات مناسب به رانندگان و دانش آموزان معرفی شد.
ثبت نام ۷۰۰ راننده جدید برای سال جدید تحصیلی
او با بیان اینکه ۷۰۰ راننده جدید برای سال تحصیلی پیش رو ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: ۳۲ شرکت به منظور سرویس دهی دانش آموزان به اداره آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شده و تعدادی خودرو ون جهت رفت و آمد توان‌خواهان اختصاص یافته است.