پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در پیامی میلاد باسعادت امام حسن عسکری علیه السلام یازدهمین امام شیعیان و والد ماجد امام عصر(ارواحنا فداه) را تبریک و تهنیت گفت. این پیام تبریک به مناسبت هشتم […]

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع)

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در پیامی میلاد باسعادت امام حسن عسکری علیه السلام یازدهمین امام شیعیان و والد ماجد امام عصر(ارواحنا فداه) را تبریک و تهنیت گفت.

این پیام تبریک به مناسبت هشتم ماه ربیع الثانی منتشر شده است و در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای اهل ولا بدر تمام آمده است

آئینه‌ی نور ذوالکرام آمده است

امشب حسن عسکری از گلشن وحی

با جلوه‌ی یازده امام آمده است

هشتمین روز از ماه ربیع الثانی، سالروز میلاد یازدهمین حجت حق “حضرت امام حسن‌عسکری(علیه‌السلام)” است. امام بزرگواری که در مدت کوتاه حیات پر برکت‌شان با آن همه فضلیت و مقامات، متحمل رنج‌های بسیاری شدند و مکتب تشیّع را از مهلکه ها و مراقبت های شدید خلفای عباسی حفظ نمودند. به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی الإمام خامنه‌ای (مدظله العالی): «ایشان در همان شهر سامرا، که در واقع مثل یک پادگان بود توانسته بودند با یک شبکه‌ عظیم تبلیغاتی و تعلیماتی این همه ارتباطات را با سرتاسر دنیای اسلام تنظیم کنند.» اینجانب، میلاد «امام حسن عسکری (علیه السلام)» را به پیشگاه مقدس “حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) ” و همه شیعیان به ویژه کارکنان مخابرات منطقه اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق پیروی از سیره کلامی و عملی آن حضرت را برای همگان خواستارم.

«اللّهم عجّل لولیّک الفرج»

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان