نشست اتاق فکر اقتصاد دیجیتال به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان نقش، در این نشست ضمن آرزوی توفیق همگان در بهره مندی از مواهب و فضائل ماه پر […]

نشست اتاق فکر اقتصاد دیجیتال به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان نقش، در این نشست ضمن آرزوی توفیق همگان در بهره مندی از مواهب و فضائل ماه پر خیر و برکت رمضان، با ارائه خط مشی حرکت ویژه علم و فناوری استان در دوره جدید، از تلاش ها و اقدامات انجام شده برای آغاز فاز اول شهرک فناوری اصفهان خبر داد و اظهار داشت: ایجاد قرارگاه علم، فناوری و صنایع دانش بنیان می‌تواند، به شیوه ای شگرف زمینه ساز توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی روزافزون استان می شود.

وی، با بیان اینکه ۲ هزار متر از زمین های مشخص شده برای این شهرک آماده تحویل به متقاضیان دارای شرایط است، خاطر نشان کرد: مسئولیت اداره این عرصه در اختیار شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به عنوان متولی قرار می گیرد.