آقای قالیباف در سفر به استان بوشهر از پالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی و طرح‌های در دست ساخت این پالایشگاه بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداو سیما قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ به استان بوشهر سفر کرده و در نخستین برنامه خود از […]

آقای قالیباف در سفر به استان بوشهر از پالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی و طرح‌های در دست ساخت این پالایشگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداو سیما قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ به استان بوشهر سفر کرده و در نخستین برنامه خود از پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه و طرح‌های در دست ساخت این پالایشگاه و همچنین اتاق کنترل این مجتمع بازدید کرد.

رئیس قوه مقننه کشورمان در جریان این بازدید با کارکنان پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفتگو و در جریان مشکلات آن‌ها در حوزه وضعیت حقوق و دستمزد، اخذ مالیات از حقوق و عدم تناسب با وضعیت شغلی و نیز تبدیل وضعیت شغلی آن‌ها قرار گرفت.

میدان گازی پارس جنوبی (با نام گنبد شمالی در سمت قطر)، یکی از بزرگ ترین منابع گازی مستقل جهان است که برروی خط مرزی مشترک ایران و قطر در خلیج فارس و به فاصله حدود ۱۰۰ کیلومتری ساحل جنوبی ایران قرار دارد. مساحت این میدان ۹۷۰۰ کیلومتر مربع بوده که بخش متعلق به ایران ۳۷۰۰ کیلومتر مربع