دولت سیزدهم به رفع مشکلات روستاها اهتمام دارد معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استاندار کردستان، با حضور در روستاهای ننله و قلیان از توابع شهرستان سنندج، ضمن دیدار چهره به چهره، مسائل و مشکلات اهالی این روستاها و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ “مهدی رمضانی” […]

دولت سیزدهم به رفع مشکلات روستاها اهتمام دارد

معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استاندار کردستان، با حضور در روستاهای ننله و قلیان از توابع شهرستان سنندج، ضمن دیدار چهره به چهره، مسائل و مشکلات اهالی این روستاها و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ “مهدی رمضانی” شامگاه امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه جاری، با حضور در روستاهای ننله و قلیان از توابع شهرستان سنندج، ضمن بازدید میدانی و نشست با اهالی روستا، از نزدیک  در جریان مشکلات و مطالبات مردم این روستاها قرار گرفت و بر حل مسائل و مشکلات این روستاها تاکید نمود.

وی در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت پیگیری و رفع مشکلات مردم این مناطق افزود: توسعه و آبادانی روستا‌ها نقش مهمی در مهاجرت معکوس، ایفا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استاندار کردستان، با بیان اینکه کاهش مشکلات روستاییان از نظر معیشت، اشتغال و زیرساخت‌ها یکی از راهبردهای اصلی دولت در کردستان است و پدیده حاشیه‌نشینی را کاهش می‌دهد، ادامه داد: اشتغال و کارآفرینی مسائل مهم و دغدغه مطرح در روستاها است که باید مورد بحث قرار گیرند.

رمضانی با بیان اینکه تمام اقشار جامعه باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های عادلانه در استان بهره‌مند شوند، تصریح کرد: در حوزه روستاها اقدامات بسیار خوبی انجام شده اما کافی نیست و باید تصمیماتی بگیریم که گام‌های بلندتری نسبت به سنوات قبل برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به رفع مشکلات روستاها اهتمام دارد، گفت: اقدامات بسیار خوبی در روستاها انجام شده اما توسعه و رفع مشکلات نیازمند برداشتن گام‌های بلند است و دولت سیزدهم به این مهم اهتمام دارد.

گفتنی است پارک در حال احداث لاوان اسلام آباد سنندج نیز مورد بازدید معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی قرار گرفت.

کویستان عبدالحکیمی