کسب مقام سوم نماینده اصفهان در پایان مرحله دوم لیگ شنا در مرحله مسابقات شنای باشگاه‌های کشور تیم اریس اصفهان مقام سوم را کسب کرد. در مرحله دوم نوزدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور ورزشکاران تیم اریس اصفهان در مواد مختلف عناوین برتر را کسب کردند که مهران قاسم‌زاده در ۲۰۰ متر و ۱۰۰ متر […]

کسب مقام سوم نماینده اصفهان در پایان مرحله دوم لیگ شنا

در مرحله مسابقات شنای باشگاه‌های کشور تیم اریس اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

در مرحله دوم نوزدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور ورزشکاران تیم اریس اصفهان در مواد مختلف عناوین برتر را کسب کردند که مهران قاسم‌زاده در ۲۰۰ متر و ۱۰۰ متر قورباغه، مهرشاد افقری در ۵۰ متر و ۱۰۰ متر پروانه و متین سهران در ۲۰۰ متر مختلط قهرمان شدند.

همچنین متین سهران در ۵۰ متر و ۱۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر پروانه، مهران قاسم‌زاده در ۵۰ متر قورباغه و در ۴۰۰ متر مختلط، سهیل جوانمردی در هزار و ۵۰۰ متر آزاد و تیم اریس در ۴ در ۱۰۰ متر مختلط و آزاد تیمی عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کردند.

مهرشاد افقری در ۲۰۰ متر پروانه، سهیل جوانمردی در ۴۰۰ متر آزاد و ۸۰۰ متر آزاد، محمدامین یزدانی در هزار و ۵۰۰ متر آزاد و تیم اریس در ۴ در ۲۰۰ متر آزاد تیمی در رده سوم قرار گرفتند.

پس از پایان مرحله دوم تیم اریس اصفهان در رتبه سوم مسابقات باشگاه‌های کشور قرار گرفت، سرزمین موج‌های آبی و نفت تهران به ترتیب اول و دوم هستند