فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان اینکه شهید سلیمانی، تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد، اظهار داشت: شهید سلیمانی تمام نقشه‌های دشمنی که آمده بود، قلب کره زمین منطقه خاورمیانه را عاری از تفکر انقلابی، اسلامی و جهادی کند، خنثی کرد. به گزارش خبرنگار،پایگاه خبری شهید یاران، سردار مجتبی فدا فرمانده […]

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان اینکه شهید سلیمانی، تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد، اظهار داشت: شهید سلیمانی تمام نقشه‌های دشمنی که آمده بود، قلب کره زمین منطقه خاورمیانه را عاری از تفکر انقلابی، اسلامی و جهادی کند، خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار،پایگاه خبری شهید یاران، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، عصر امروز در مراسم سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در گلستان شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از شهید سلیمانی به عنوان فردی که تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد نام برد و اظهار داشت: شهید سلیمانی تمام نقشه‌های دشمنی که آمده بود، قلب کره زمین منطقه خاورمیانه را عاری از تفکر انقلابی، اسلامی و جهادی کند، خنثی کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با بیان اینکه دشمن با تجزیه کشورهای اسلامی و حمله به اماکن مقدس و سازماندهی داعش به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، گفت: شهید سلیمانی با استقامت، صبوری و با ولایتمداری، ولایت محوری و ولایت باوری و با اعتقادی که به خانواده شهدا داشت و با عزت و کرامتی که برای همسران، پدران، مادران و فرزندان شهدا قائل بود، الگویی از سربازان امام(ره) و رهبر انقلاب در جهان را به مسلمانان و عاشقان این راه معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی علی رغم ناملایمات، بی‌مهری‌ها و فشار و سختی‌ها، برای نظام و انقلاب اسلامی کم نگذاشت و سربازان، مدافعین و رزمندگانی را تربیت کرد که یکی از آنها شهید حججی شد.

سردار فدا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن رضایی که در حمله اشرار در سمیرم به شهادت رسید، به عبودیت و درجات معنوی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی فردی عابد، قاری و مداح و عاشق روضه حضرت زهرا(س) بود و تمام مشکلات خود را با توسل به حضرت زهرا(س) برطرف می‌کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با بیان روایتی از امام صادق(ع) در خصوص فتنه‌های آخرالزمان و عدم نگرانی از این فتنه‌ها، عنوان کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند “زیادی فتنه‌های آخرالزمان شما را نگران، مأیوس و خسته نکند، چرا که فتنه‌های آخرالزمان برای آزمایش مومنان و رسوا کردن منافقین است”.

وی ضمن قدردانی از مردم اصفهان برای همراه نشدن با فتنه‌گران، خاطرنشان کرد: از مردم شریف اصفهان که با فتنه‌گران همراهی نکردند و به فراخوان‌ها پاسخ نداده و دنبال ابتذال و برهنگی و آسیب زدن به زیرساخت‌های کشور نبودند و مقابل قرآن سوزی و اهانت به مقدسات در مقابل فتنه‌گران ایستادند، لایق تجلیل و قدردانی هستند.