معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در استان اصفهان خبر داد و گفت: افرادی که نتوانستند درخواست خود را در نرم افزار پلیس من ثبت کنند، درخواستشان با مراجعه حضوری به این قرارگاه رسیدگی می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری […]

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در استان اصفهان خبر داد و گفت: افرادی که نتوانستند درخواست خود را در نرم افزار پلیس من ثبت کنند، درخواستشان با مراجعه حضوری به این قرارگاه رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” جهانگیر کریمی ” بیان داشت: با تدابیر فرمانده انتظامی استان سردار “حمید علینقیان پور”، قرارگاه اربعین حسینی (ع) با هدف تجمیع و ارائه خدمات و جلوگیری از حضور مراجعان در صفوف طولانی جهت دریافت گذرنامه زیارتی تشکیل و آماده خدمات رسانی به شهروندان می باشد.

وی در ادامه گفت: در قرارگاه اربعین خدماتی همچون صدور گذرنامه زیارتی، رفع نواقص گذرنامه های قبلی و صدور گذر نامه جدید در صورت مفقودی ارائه می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت گذرنامه زیارتی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند افزود: در قرارگاه اربعین حسینی، با دقت، با سهولت و رضایتمندی خدمات لازم ارائه می گردد.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: افرادی که نتوانستند درخواست خود را در نرم افزار پلیس من ثبت کنند، درخواستشان با مراجعه حضوری به این قرارگاه رسیدگی می شود