وزیر فرهنگ که از صبح امروز، پنجشنبه ۱۹ خرداد در ادامه سفرهای استانی خود راهی شهرستان های تابعه استان سمنان شده در ابتدای این سفر با حضور در گلزار شهدای شهرستان آرادان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی […]

وزیر فرهنگ که از صبح امروز، پنجشنبه ۱۹ خرداد در ادامه سفرهای استانی خود راهی شهرستان های تابعه استان سمنان شده در ابتدای این سفر با حضور در گلزار شهدای شهرستان آرادان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

محمدمهدی اسماعیلی که از صبح امروز پنجشنبه نوزدهم خرداد ماه در ادامه سفرهای استانی خود راهی شهرستان های آرادان، سرخه، سمنان، شاهرود و دامغان از توابع استان سمنان شده است در ابتدای این سفر استانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان آرادان به مقام شهدای گمنام ادای احترام کرد.

حضور در آیین آغاز به کار مجدد پنج پروژه عمرانی استان سمنان، بازدید از پروژه دارالقرآن شهرستان سرخه، بازدید از پروژه تالار مرکزی شهرستان سمنان، شرکت و سخنرانی در کنگره بزرگداشت آیت الله شاهچراغی، بازدید از نمایشگاه نقاشی و سفال استاد قان بیگی، حضور در همایش دوسالانه کتاب شهرستان شاهرود و دیدار با فعالان فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان دامغان از برنامه‌های سفر استانی وزیر فرهنگ به استان سمنان خواهد بود.