پدرم با مشت و پنجه بوکس اغتشاشاگران از ناحیه پشت سر مورد حمله قرار گرفته بود، کسانی که برای ایمن کردن جامعه و آسایش مردم به میدان می‌آیند، جانشان را کف دستشان گذاشتند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،چند هفته‌ای می‌شود که پدرش را شهید مدافع امنیت می‌نامند. پدری که […]

پدرم با مشت و پنجه بوکس اغتشاشاگران از ناحیه پشت سر مورد حمله قرار گرفته بود، کسانی که برای ایمن کردن جامعه و آسایش مردم به میدان می‌آیند، جانشان را کف دستشان گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،چند هفته‌ای می‌شود که پدرش را شهید مدافع امنیت می‌نامند. پدری که به مهربانی و دل‌پاکی معروف بود و کسی آزردگی از جانب او در ذهن نداشت اما وقتی در صحنه اغتشاشات در حال تلاش برای خاتمه درگیری‌ها بود، ناجوانمردانه از سوی آشوبگران ضد انقلاب بشدت مجروح شد تا جایی که ساعتی بعد از شدت ضربات سنگین پنجه بوکس به سرش به کما رفت و دیگر بازنگشت.

بسیجی شهید حسین تقی‌پور را مظلومانه در تهرانپارس به شهادت رساندند. تنها پسر او اما این روزها اگرچه درد فراق پدر را سخت بر دوش می‌کشد اما نمی‌گذارد غبار غم رفتن پدر مانع روایت او از راه پدر شهیدش شود. ارشیا تقی‌پور فرزند شهید مدافع امنیت حسین تقی‌پور است. ارشیا متولد سال ۱۳۸۳ و ۱۷ ساله است. او یک دهه هشتادی است که با آرمان‌های پدر خو گرفته است. حالا که پدرش شهید شده ادامه دهنده راه او خواهد بود و وقتی از پدر روایت می‌کند این نگاه را به خوبی توصیف می‌کند.