نماز عامل موفقیت در زندگی من بوده است دانش‌آموز دبیرستان پیروز ناحیه ۲ شهر اصفهان و عضو تیم شمشیربازی باشگاه سپاهان گفت: خداوند متعال در تمام امور زندگی‌ام به من کمک کرده و به این نتیجه رسیده‌ام که می‌توانم از طریق نماز به هر آنچه که می‌خواهم برسم؛ نماز باعث می‌شود بتوانیم بهتر با خداوند […]

دانش‌آموز دبیرستان پیروز ناحیه ۲ شهر اصفهان و عضو تیم شمشیربازی باشگاه سپاهان گفت: خداوند متعال در تمام امور زندگی‌ام به من کمک کرده و به این نتیجه رسیده‌ام که می‌توانم از طریق نماز به هر آنچه که می‌خواهم برسم؛ نماز باعث می‌شود بتوانیم بهتر با خداوند انس بگیریم و روزبه‌روز بیشتر حضور خدا و معنویت را در زندگی احساس کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سجاد مشهدی دانش‌آموز دبیرستان پیروز ناحیه ۲ شهر اصفهان و عضو تیم شمشیربازی باشگاه سپاهان است که در استراحت میان رقابت‌های شمشیرزنی لیگ برتر با شنیدن صدای اذان، نماز اول وقت خود را به‌جای آورد؛ وی در گفت و گو با روابط عمومی و دراین‌خصوص اظهار داشت: خداوند متعال در تمام امور زندگی‌ام به من کمک کرده و به این نتیجه رسیده‌ام که می‌توانم از طریق نماز به هر آنچه که می‌خواهم برسم.

وی ادامه داد: نماز در مسابقات و درسم بسیار به من کمک کرده است و در هر جایی به مشکل برخوردم به‌وسیله نماز باخدا ارتباط گرفتم و مشکلم برطرف شد.

مشهدی اذعان داشت: نماز باعث می‌شود بتوانیم بهتر با خداوند انس بگیریم و روزبه‌روز بیشتر حضور خدا و معنویت را در زندگی احساس کنیم.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: نماز نه‌تنها وسیله تقرب بنده به خداوند متعال بلکه تجلی دهنده بندگی، پاکی و طهارت جان انسان است.

وی اذعان داشت: اهمیت دانش‌آموزان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی به موضوع نماز و نقش تربیتی که این عمل در مدرسه و فضای خارج از مدرسه دارد همواره باید موردتوجه قرار گیرد.

گفتنی است، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در حاشیه گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان از دانش‌آموز شمشیرباز اصفهانی به جهت اقامه نماز اول وقت در میان مسابقات لیگ برتر تجلیل کرد.