نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بهداشت و درمان شهرضا، نیاز به تجهیزات و ساختمان سازی نداریم بلکه نیروی انسانی و پزشک متخصص می‌خواهیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سمیه محمودی در حاشیه سفر وزیر بهداشت […]

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بهداشت و درمان شهرضا، نیاز به تجهیزات و ساختمان سازی نداریم بلکه نیروی انسانی و پزشک متخصص می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سمیه محمودی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به شهرضا در گردهمایی مسئولین اظهار داشت: کمبود پزشک در شهرضا معضل و مشکل جدی است.

وی بیان داشت: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا تنها پوشش دهنده ۱۶۰ هزار نفری این شهرستان نیست بلکه به مردم دهاقان، سمیرم، جرقویه و ایزد خواست هم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرضا از نظر موقعیت جغرافیایی در جاده ترانزیتی شمال به جنوب قرار دارد و با وقوع هر گونه تصادف تمام مصدومین و حادثه دیدگان به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند بطوری که در مواقعی تمامی بخش ها تعطیل و به درمان بیماران تصادفی می پردازند و این مسئله اهمیت نیروی انسانی و پزشک متخصص را در این بیمارستان نشان می دهد.

وی تاسیس دانشکده پرستاری و مامایی و فوریت های پزشکی در شهرستان شهرضا را از دیگر خواسته های این شهرستان از وزارت بهداشت عنوان کرد.