دکتر حسین امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه کشورمان روز گذشته با حضور در مراسم ویژه ای که به مناسبت روز ملی بزرگداشت و تکریم بازنشستگان، در وزارت امورخارجه برگزار شد از خانواده شهدا و جانبازان به همراه تنی چند از عزیزان جانباز بازنشسته و تعدادی دیگر از پیشکسوتان تقدیر بعمل آورد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران […]

دکتر حسین امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه کشورمان روز گذشته با حضور در مراسم ویژه ای که به مناسبت روز ملی بزرگداشت و تکریم بازنشستگان، در وزارت امورخارجه برگزار شد از خانواده شهدا و جانبازان به همراه تنی چند از عزیزان جانباز بازنشسته و تعدادی دیگر از پیشکسوتان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه ،دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امورخارجه کشورمان روز گذشته با حضور در مراسم ویژه ای که به مناسبت روز ملی بزرگداشت و تکریم بازنشستگان، در وزارت امورخارجه برگزار شد از خانواده شهدا و جانبازان به همراه تنی چند از عزیزان جانباز بازنشسته و تعدادی دیگر از پیشکسوتان تقدیر بعمل آورد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای وزارت امور خارجه که با فدا کردن جان خود از دین و کشور دفاع کرده اند از جمع منتخبی از همکاران بازنشسته حاضر درجلسه به خاطر تلاشهای بی شایبه و خدمات ارزنده آنها به کشور و مردم با ارائه لوح تقدیر، قدردانی کرد.
این مراسم با حضور دکتر محمد فتحعلی معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه و تنی چند از مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شد.
خاطر نشان می سازد به دلیل محدویت های جدید کرونایی این مراسم با حضور تعداد محدودی از پیشکسوتان وزارت امور خارجه برگزار شد.