ایجاد مراکز فرهنگی مذهبی و ورزشی در ۸۰ نقطه شهر اصفهان رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصمیم مدیریت شهری برای ایجاد مراکز فرهنگی مذهبی و ورزشی در ۸۰ نقطه شهر اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای […]

ایجاد مراکز فرهنگی مذهبی و ورزشی در ۸۰ نقطه شهر اصفهان

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصمیم مدیریت شهری برای ایجاد مراکز فرهنگی مذهبی و ورزشی در ۸۰ نقطه شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم وجود همدلی میان مسئولان استان برای اجرای مناسب طرح‌های شهرسازی اظهار کرد: این همدلی در شهرهایی مانند یزد به خوبی وجود دارد و علت پیشرفت و توسعه طرح‌های بازآفرینی این شهر نیز همین است که به نظر می‌رسد در اصفهان این همدلی کمتر وجود دارد.

وی در خصوص رویکرد شهرداری اصفهان در خصوص مشارکت و جذب سرمایه گذاری افزود: برای احیای بافت‌های تاریخی نیازمند این مشارکت هستیم. خانه‌های تاریخی سرمایه‌های این شهر هستند و پیشنهاد می‌کنیم که سرمایه‌گذاران حتی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ برای حفظ این سرمایه‌های تاریخی پیش قدم شوند و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در این زمینه اقدام کنند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دوره قبل پروژه همت آباد با هدف بازآفرینی شهری انجام شد و امیدواریم در این دوره بتوانیم ۱۵ پروژه مشابه در سراسر مناطق اصفهان داشته باشیم.
وی در پایان با اشاره به توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی و ورزشی شهر بیان کرد: تصمیم مدیریت شهری بر این است که در ۸۰ نقطه شهر که از نظر مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی کم برخوردار محسوب می‌شوند اقدام به توسعه این فضاها و مراکز کند تا امکانات فرهنگی و مذهبی و ورزشی در سراسر شهر به طور عادلانه توزیع شود