کمیسیون ماده پنج به ریاست زینلیان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، زینلیان، در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین، اشاره ای جامع به روند بررسی […]

کمیسیون ماده پنج به ریاست زینلیان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، زینلیان، در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین، اشاره ای جامع به روند بررسی طرح های تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ تبیین نمود.

وی، در ادامه با اشاره جامع به طرح تفصیلی شهرضا و همچنین رسیدگی به برخی مفاد طرح تفصیلی اصفهان، تاکید کرد: در جلسه کمیسیون ماده ۵، از مجموع ۷۵ طرح در خصوص طرح تفصیلی شهرضا، ۲۶ طرح مورد بحث و بررسی و رایزنی های تخصصی و نهایی قرار گرفت و موارد پس از تصویت جهت عملیاتی شدن به دوایر مربوطه ابلاغ و ارسال گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، تصریح کرد: در این جلسه بر اعطای تضمین های لازم به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، اخذ حق و حقوق منطبق بر ضوابط قانونی شهرداری ها و نحوه وصول جرایم ناشی از تخلفات ساختمانی مصوب مورد بررسی و تشریک مساعی قرار گرفت.